معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

پس از واگذاري سايت باكسها، به مديريت جديد و ابراز تمايل مديران سايت فراز باكس به انتقال سايت به شخص ثالث، سايت سي باكس امشب واگذار شد!

 

پاقدم مدير جديد هم كه عالي بود!!! با ورود مدير جديد، تعداد آگهي هاي استاندارد از 3 به 1 كاهش پيدا كرد. اين شاهكار به همين جا ختم نشد! مبلغ اين تك كليك استاندارد هم از 10 تومان به 7 تومان تقليل يافت!!!

در حاليكه چند سايت در حال واگذاري هستند، 4 سايت تبليغات كليكي هم به جمع سايتها اضافه شده است:

1- نت باكس:

آن طور كه از شواهد پيداست، بايد سايت دوم پول باكس باشد! آرام آرام پيش مي رود! عجله اي هم ندارد! روزانه 2 تا 3 تبليغ استاندارد 10 توماني!
نت باکس

پرقدرت و قوي! هر روز 4 تبليغ 10 توماني+ 1 تا 8 تبليغ 2 توماني!

نیوباکس

3- پاتوق باكس:

روزهاي اول خوب بود! 4 تبليغ 10 توماني! اما هنوز 7 روز از عمرش نگذشته است كه آرام آرام تبليغات استانداردش به ته كشيد!!! امروز تبليغات استاندارد نداشت!!!

پاتوق باکس

4- تهران باكس:

شما را به خدا يك نفر بگويد كه اين سايت چرا افتتاح شده؟!!! 6 روز از افتتاح اين سايت مي گذرد،‌ كه هنوز يك تبليغ تيني 2توماني نگذاشته است!!

تهران باکس

و اما وضعيت سايتهاي ديگر، قمر در عقرب است!

وضع چند سايت به هم ريخته است!

ادي باكس و پول باكس به كمبود تبليغات روبرو شده اند! به گونه اي كه ادي باكس، اكنون روزانه به طور اتفاقي، شايد يك تبليغ تيني و يا ميني بگذارد! پول باكس به جايي رسيده كه حتي مدير سايت هم كمتر به سايت سر مي زند!

سايت يك باكس هم همچون روزهاي اول،‌ گيج و سردرگم است! مدير سايت از روز اول هم كارهاي عجيب مي كرد! يك روز سايت فروش كارت شارژ از درگاه پرداخت زرين پال را راه اندازي نمود! روز دوم سايت مزايده و روز سوم سايت عجيب شانسي آنلاين را افتتاح كرد! بعد هم در هر سه تا را تخته كرد و نرم افزار محاسبه سود سايتهاي كليكي را طراحي كرده و با مبلغ 1000تومان به فروش گذاشته است!

البته در اين ميان، اي باكس، تك باكس، پارسيان باكس و 20 باكس، همچنان پرقدرت به كار خود ادامه مي دهند و درآمدزايي آنها براي كاربران همچنان رو به افزايش است! برنامه ريزي دقيق و درست، انتخاب و جذب اسپانسرهاي قوي، باعث رشد اين سايتها شده است!

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 32877
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1